توسعه مزیت رقابتی از طریق فرهنگ سازمانی، اشتراک دانش و نوآوری سازمانی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
این مطالعه تجربی، رابطه بین فرهنگ سازمانی، اشتراک گذاری دانش، نوآوری سازمانی و مزیت رقابتی را بررسی می کند. داده ها از ۲۹۴ مدیر صنعتی جمع آوری شده و از آزمون PLS-SEM برای اعتبار سنجی داده ها و بررسی روابط فرضیات استفاده شد. نتایج نشان داد که فرهنگ سازمانی، اشتراک گذاری دانش و نوآوری سازمانی بر مزیت رقابتی تأثیر مثبت دارند. به طور ویژه، فرهنگ سازمانی فعالیت‌های اشتراک گذاری دانش و نوآوری را در میان نیروی کار تقویت می‌کند و این متغیرها را با فرآیندهای تجاری سطح بالا مرتبط می‌کند که می‌تواند برای دستیابی به ظرفیت های پیشرفته تولیدی سودمند باشد. نتایج این مطالعه حاکی از آن است که فرهنگ سازمانی برای موفقیت عملیاتی کسب و کار ضروری است و به نظر می رسد اشتراک گذاری دانش و نوآوری سازمانی محرک های مهمی برای کسب مزیت رقابتی باشند.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 2729 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 28

حجم فایل:4,180 کیلوبایت

 قیمت: 60,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل ورد و قابل ویرایش است.

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل بصیورت کامل ترجمه است.